Just another freezing winter selection

Nach dem kältesten Jänner seit dreißig Jahren, wird es nun endlich wieder ein wenig wärmer. Und hie und da macht sich schon ein wenig der Frühling bemerkbar. Höchste Zeit also, um euch noch ein paar mehr von meinen frostigen Bildern zu zeigen bevor wir alle wieder in kurzen Hosen rumlaufen ;).

After Viennas coldest January since 30 years, it´s getting warmer these days. And I think spring is gently knocking on the door. Time to show you some more freezing pics before we are wearing shorts again ;).

Cameras: Fujica ST 705 + Lomo LC-A

Film: Kodak Gold 400 + Lomography 800

Advertisements

3 thoughts on “Just another freezing winter selection

  1. ich hab mich schon gefragt, wann ich endlich eine statistik dazu lesen werde. 30 jahre sind also schon ein weilchen. brrr. es ist unglaublich, wie angenehm einem 7 grad vorkommen können. und frühling liegt in der luft, man riecht es.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s