Cityredscales-Karlsplatz

Ich würde euch ja lieber ein paar winterliche Aufnahmen aus Wien zeigen, aber im Moment komme ich nicht mal dazu den Film in meiner Fujica voll zu machen. Dort wäre ja eigentlich er nächste Beitrag drauf ;). Muß euch also mit ein paar Redscale Aufnahmen, rund um den Karlsplatz (Wien) aus dem Sommer 2015 vertrösten. Ich habe damals extra aufgepasst den Film nicht überzubelichten um einen surrealistischen, Comic ähnlichen Look zu bekommen.

I´m pretty busy again. I didn´t even finish the film in my Fujica and the pics for my next planned post are on this film ;). I hope you like my “spare post”, some Redscales from summer 2015. All captured around Karlsplatz in Vienna. I remember that I tried not to overexpose the film to get the surrealistic, a bit comic style, look.

Camera: Hasselblad 503 cx

Lens: Planar 3.5 /100mm

Film: Lomography Redscale 100

Advertisements

6 thoughts on “Cityredscales-Karlsplatz

    • Thx, ich bin ja im Moment wieder im Arbeitsblues und komm nicht zum knipsen… da wird halt im Archiv gegraben. Dachte Hitzewelle ist wenigstens Kontrastprogramm zum Wetter zur Zeit.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s